26 czerwca ubiegłego roku hucznie otwarto nowy stadion Rudnianki Rudna Wielka. Teren na którym znajdowało się poprzednie boisko został oddany w 2010 roku pod budowę drogi ekspresowej S19. Teraz na nowo wybudowanym stadionie zaprojektowano nową linię kolejową.
W związku z oddaniem stadionu pod budowę drogi ekspresowej S19 klub przeżywał duże kłopoty. Przez 11 lat drużyna trenowała i rozgrywała swoje mecze na okolicznych stadionach. W czerwcu minionego roku uroczyście otwarto nowy stadion z zapleczem.
Obiekt jak na potrzeby drużyny występującej w klasie A prezentuje się doskonale. Jest sztuczne oświetlenie, równa murawa z komputerowym nawadnianiem, budynek klubowym z szatniami i natryskami przystosowanymi do osób z niepełnosprawnością.
Z bazy oprócz drużyny seniorskiej korzystają dzieci, których w Rudniance trenuje około setki.
Dwa tygodnie temu na stronie Rudnianki pojawiła się informacja, że na terenie tego obiektu zaplanowano nową linię kolejową Centralnego Portu Komunikacyjnego.
W sieci pojawił się projekt na którym widać, że linia kolejowa ma przebiegać niemal przez środek stadionu.
Działacze klubu i mieszkańcy miejscowości, którym nie podoba się wizja pędzących pociągów blisko zabudowań ogłosili protest przeciw budowie linii kolejowej CPK w Rudnej Wielkiej. 18 lutego odbyły się konsultacje online, w których aktywny udział wziąć mieli protestujący. Swój sprzeciw wobec tej inwestycji wyraziła Rada Gminy Świlcza oraz Wójt Adam Dziedzic.
Inwestycje kolejowe CPK to łącznie prawie 1800 km nowych linii, które mają powstać do końca 2034 roku. Dla ponad 500 km z nich prace przygotowawcze już trwają. Pierwsze roboty budowlane mają się rozpocząć już za trzy lata.
Na Program Kolejowy CPK składa się w sumie 12 tras kolejowych, w tym 10 tzw. szprych prowadzących z różnych regionów Polski do Warszawy i CPK. Łącznie to 30 zadań inwestycyjnych i 1789 km nowych linii kolejowych, których inwestorem jest Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
#PolskaNaDobrychTorach dla województwa podkarpackiego to budowa 155 km nowych linii kolejowych i modernizacja 173 km linii istniejących.

Na inwestycje kolejowe na terenie województwa podkarpackiego składają się:
- W ramach relacji Warszawa – CPK – Radom – Rzeszów – Sanok:
- Budowa linii kolejowej nr 80 na odc. Stary Garbów – Zbydniów (PKP PLK),
- Prace na liniach kolejowych nr 25, 74, 78 na odcinku Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew (PKP PLK),
- Przebudowa linii kolejowej nr 68 na odc. Stalowa Wola Rozwadów – Łętownia (PKP PLK),
- Budowa linii kolejowych nr 58 i 632 na odc. Łętownia – Rzeszów (CPK),
- Budowa linii kolejowej nr 122 na odc. Rzeszów – Sanok (CPK).
- W ramach relacji Rzeszów – Jasło:
- Przebudowa i elektryfikacja linii kolejowych nr 106 i 108 na odc. Rzeszów – Jasło Towarowa i Jasło – Sanok oraz budowa linii kolejowej nr 638 Jedlicze – Szebnie (PKP PLK),
- Budowa odcinków nowego przebiegu linii kolejowej nr 106 na odc. Rzeszów – Jasło (PKP PLK).